بین الملل

افزایش نظامیان صهیونیست در کرانه باختری برای مقابله با تظاهرات فلسطینی‌ها


ارتش رژیم صهیونیستی تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را برای مقابله با تظاهرات روز جمعه فلسطینیان در کرانه باختری افزایش داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی تعداد نیروهای خود در کرانه باختری را برای مقابله با اعتراضات و تظاهرات روز جمعه فلسطینی‌ها در کرانه باختری افزایش داده است.

بر اساس گزارش‌ها، قرار است که فلسطینیان روز جمعه تظاهرات گسترده‌ای علیه نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی برگزار کنند.

تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی پس از آن صورت می‌گیرد که روز دوشنبه گذشته ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند و پس از آن صهیونیست‌ها تصمیم گرفتند که اسرای زندان‌ها را برای ممانعت از فرار، جابه‌جا کنند.

بر اساس گزارش صهیونیست‌ها شش اسیر رها شده از جلبوع «زکریا الزبیدی، یعقوب انفیعات،  محمود عارضه، یعقوب قدری، أیهم کمامجی و محمد عارضه» هستند.

زکریا زبیدی وابسته به جنبش فتح و مابقی اسرا وابسته به جنبش جهاداسلامی فلسطین هستند. همه از اهالی کرانه باختری‌اند و بیشتر آنها به حبس ابد محکوم هستند.

انتهای پیام/.


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا