بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

منابع خبری از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از پایگاه‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه هدف گرفته شده است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد که پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در حومه دیرالزور در شرق سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بنا به گزارش‌های واصله، این حمله با ۳ پهپاد انجام شده و صدای چند انفجار در منطقه قرارگیری پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی به گوش رسیده است.

هنوز جزئیات بیش‌تری از عامل این حمله و تلفات مالی و جانی احتمالی در این پایگاه آمریکایی منتشر نشده است.

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل

مقاومت اسلامی عراق حمله پهپادی جدیدی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق حمله جدیدی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در عراق انجام داد.

بر اساس این گزارش، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار داده است.

رویترز نیز به نقل از دو منبع اعلام کرد که یک پهپاد پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی را در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق هدف قرار داده است.

گروه‌های مقاومت در پاسخ به حمایت‌های آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های غیرقانونی آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعاً به این حملات ادامه خواهند داد.

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل عراق

منابع خبری از هدف قرار گرفتن پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه الحریر در  اربیل واقع در شمال عراق که مقر اشغالگران آمریکایی است، امروز بار دیگر هدف قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و در پاسخ به جنایات مستمر اشغالگران، پایگاه اشغالگران آمریکایی را در نزدیکی فرودگاه اربیل به سبب شراکت و همدستی و حمایت آنها از جنایات اشغالگران با پهپاد هدف قرار دادیم.

انتهای پیام/

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در عین الاسد

مقاومت اسلامی عراق بار دیگر پایگاه اشغالگران آمریکایی را در غرب عراق هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پایگاه اشغالگران آمریکایی در عین الاسد در غرب عراق هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد که نیروهای آمریکایی در آن هستند، انجام دادیم.

این درحالی است که «عبدالهادی البیاتی» کارشناس امور امنیتی عراق تاکید کرد که گروه‌های مقاومت اسلامی در این کشور نشان داده اند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ عملیات علیه پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه به صورت مستقیم انجام دهند بدون آنکه سکوهای شلیک موشک‌ها و پهپادهای آن‌ها توسط آمریکا شناسایی شود.

وی در ادامه افزود: نیروهای مقاومت عراق به تازگی اهدافی را در عمق ۳۰۰ کیلومتری نشانه رفته اند که همین امر باعث شده آمریکا در شوک و حیرت فرو رود زیرا انتظار چنین واکنشی در این ابعاد را نداشت.

البیاتی تصریح کرد: علاوه بر این آمریکایی‌ها با دیدن افزایش توان میدانی نیروهای عراقی غافلگیر شده اند. از سه ماه قبل تاکنون بیش از ۲۰ پایگاه آمریکایی درتیررس نیروهای مقاومت قرار دارد.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های آمریکایی ۲۴ ساعته در شوک به سر می‌برند. علاوه بر این گزارش‌هایی از سوی نهادهای غربی مبنی بر زخمی شدن ده‌ها نظامی منتشر شده که نشان می‌دهد حمله‌های نیروهای مقاومت بسیار دقیق صورت گرفته است.

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شمال عراق

منابع خبری از هدف قرار گرفتن مجدد پایگاه اشغالگران آمریکایی در شمال عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی در اربیل عراق امروز جمعه هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه حریر در نزدیک فرودگاه اربیل واقع در کردستان عراق را با پهپاد هدف قرار داده است.

پایگاهها و مواضع نظامی اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه بارها هدف حملات انتقامجویانه گروههای مقاومت قرار گرفته است که در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه و مقاومت آن و پاسخ به حمایتها و همدستی و مشارکت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل




سخنگوی ارتش عراق از حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی میزبان اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نیشن، سخنگوی ارتش عراق از حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی میزبان اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق خبر داد.

وی افزود که این حمله آسیب جانی بر جای گذاشت.

سرلشکر «یحیی رسول» نماینده نظامی «محمد شیاع السودانی» نخستوزیر عراق گفت که این حمله همچنین باعث اختلال در پروازهای فرودگاه شده است.

وی جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

این نخستین بار است که دولت عراق به آسیب‌های جانی ناشی از این حمله اشاره می‌کند.

 



انتهای پیام/

آگهی
بین الملل

حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

برخی منابع از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این منابع اعلام کردند که خبرها از هدف قرار گرفتن پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه حکایت می‌کند.

به گفته این منابع، پدافند اشغالگران برای انهدام پهپادها تلاش کرده، ولی در این راه شکست خورده و پهپادها به اهداف خود اصابت کرده است.

پیش از این برخی منابع از وقوع چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه خراب الجیر در حومه الحسکه سوریه خبر داده بودند.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا