بین الملل

فارس من| درخواست یک مادر ایرانی در دانمارک: فرزندم را به من برگردانید


یک مادر ایرانی که در حال حاضر در دانمارک سکونت دارد، با درج مطلبی در سامانه «فارس من» خواستار مساعدت لازم برای بازگرداندن فرزندش به وی شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس، یک مادر ایرانی که در حال حاضر در دانمارک سکونت دارد، با درج مطلبی در سامانه فارس من خواستار مساعدت لازم برای بازگرداندن فرزندش به وی شده است.

وی در مطلبی که در این خصوص در این سامانه ثبت کرده نوشته است: اینجانب «حمیده سلامتی» ایرانی ساکن دانمارک دارای اقامت موقت، به مدت دو سال است که دولت دانمارک فرزندم را بی‌دلیل از من گرفته و از آن جایی که این سیستم در دانمارک رواج دارد والدین زیادی مانند من دچار این مشکل شده‌اند. فرزند من دچار مشکلات جسمی و روحی فراوان شده، اما دولت دانمارک حاضر به بازگرداندن فرزندم نیست. از طریق وکلای مختلف و حقوق بشر پیگیر شدم، اما پاسخی نگرفتم.

وی همچنین عنوان کرده که از طریق سفارت ایران در کپنهاگ، حقوق بشر اروپا و بسیاری از نهادها پیگیری کرده ولی رسیدگی صورت نگرفته است.

این مادر ایرانی عنوان کرده که جان و آینده فرزندش در خطر است و نگرانی‌هایش به دلیل بیماری اوتیسم فرزندش روز به روز بیشتر می‌شود و درخواست کرده که مساعدت لازم را جهت بازگرداندن فرزندش به آغوش مادر و کانون خانواده و بازگشت به ایران صورت گیرد.

در همین راستا خبرنگار خبرگزاری فارس در تماسی با خانم سلامتی در جریان ماوقع قرار گرفته و از سوی دیگر پیگیری‌ها از طریق وزارت امور خارجه نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا