بین الملل

واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به جنایت تازه رژیم صهیونیستی در جنین


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو افسر دستگاه اطلاعات نظامی و یک اسیر آزاده فلسطینی در جنین را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام نیروی ویژه اسرائیلی موسوم به «مستعربین» در به شهادت رساندن دو افسر دستگاه اطلاعات نظامی و یک اسیر آزاده در جنین واقع در کرانه باختری را محکوم کرد.

ابوردینه تأکید کرد که استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مکرر حقوق ملت فلسطین و عملیات‌های قتل روزمره فلسطینی‌ها که آخرین مورد آن در جنین رخ داد، نقض قوانین بین‌المللی است که به ایجاد تنش خطرناک منجر می‌شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، ابوردینه رژیم صهیونیستی را مسئول این تنش‌ها و پیأمدهای آن دانست و از جامعه جهانی خواست تا از ملت فلسطین حمایت بعمل آورد.

وی همچنین به توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان به مناطق فلسطینی اشاره کرد و از دولت آمریکا برای اعمال فشار بر اسرائیل جهت توقف تجاوزاتش درخواست کرد.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز پنج‌شنبه از شهادت دو افسر دستگاه اطلاعات نظامی و یک اسیر آژاده فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ویژه اسرائیلی موسوم به «مستعربین» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین خبر داد.

انتهای پیام/ص


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا