بین الملل

پاسخ کوبنده حزب الله به جنایت رژیم صهیونیستی در «جناتا»

حزب الله در پاسخ به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جناتا» در جنوب لبنان و به شهادت رساندن و زخمی کردن چند غیرنظامی، مواضع این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی طی هفت عملیات در هم کوبید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد که برای حمایت از مردم استوار و مقاومت دلاور فلسطین در نوار غزه و پاسخ به حملات ارتش اشغالگر به خانه‌های غیرنظامیان و روستاهای جنوبی لبنان و آخرین مورد آن حمله هوایی به شهرک جناتا که به شهادت و زخمی شدن چند نفر منجر شد، دو شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و «کفرسولد» را با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در پاسخ به جنایت جناتا ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین المطله با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرارد داده است.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۳:۲۰ ظهر امروز هم تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در پایگاه «مسکاف عام» با سلاح مناسب هدف قرار داده و آن را منهدم کرد.

حزب الله لبنان همچنین با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که صبح امروز جمعه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی در هم کوبیده است.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی برای اعلام حمایت از ملت استوار و مقاومت دلاور فلسطین در نوار غزه، ساعت ۰۸:۵۰ صبح امروز به‌وقت بیروت پایگاه «المطله» و ساعت ۰۸:۵۵ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه اشغالی «خلة وردة» با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

مقاومت حزب الله ساعت ۰۹:۳۰ هم پایگاه «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را با سلاح موشکی و به دقت هدف قرار داد.

مجاهدان حزب الله ساعت ۰۹:۴۵ پایگاه السماقه در بلندی‌های کفرشوبا را با سلاح موشکی و مستقیما هدف قرار دادند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا