ورزش

پیام تسلیت «دهلان الحمد» به خاطر شهادت آیت الله رییسی

رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارسال نامه به فدراسیون دوومیدانی ایران، شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دهلان الحمد» رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارسال نامه‌ای به حسین مطیعی رئیس فدراسیون دوومیدانی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه ایشان را تسلیت گفت.

در متن نامه «دهلان الحمد» آمده است:

«با اندوه عمیق فقدان جانسوز رئیس جمهور ایران و هیأت همراه را به شما و کل جامعه دو و میدانی ایران تسلیت عرض می‌کنم.

این رویداد غم‌انگیز همه ما را در شوک و اندوه عمیق فرو برده است. رئیس جمهور فقید نه تنها رهبری برجسته بلکه حامی ثابت قدم توسعه ورزش در ایران و منطقه بود.

به نمایندگی از کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و کل خانواده دو و میدانی در آسیا عمیق‌ترین همدردی و همبستگی خود را با مردم ایران در این دوران سخت اعلام می‌کنم فکر و دعای ما با خانواده‌های آن مرحوم است و امیدواریم که آنها با حمایت‌هایی از سراسر جهان قدرت و آرامش پیدا کنند.

باشد که روح درگذشتگان در آرامش ابدی باشد و میراث آنها همچنان الهام بخش نسل‌های آینده باشد. صمیمانه‌ترین تسلیت ما را پذیرا باشید.»

آگهی
ورزش

خدابنده لو: پرسپولیس بزرگی خود را ثابت کرده است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال های اخیر بزرگی خود را ثابت کرده و امروز هم نشان داد که خیلی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خدابنده‌لو در پایان دیدار با استقلال خوزستان که با برتری ۴ بر ۳ پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: بازی را خیلی بد آغاز کردیم اما خدا را شکر توانستیم خوب به پایان برسانیم. پرسپولیس بزرگی خودش را بارها مانند امروز ثابت کرده است. وظیفه من کمک کردن به پرسپولیس است و امروز هم به وظیفه خود عمل کردم.

او ادامه داد: در بین دو نیمه فضای سنگینی در رختکن بود و سرمربی و بزرگترهای تیم بازیکنان را جمع کردند و شوکی به تیم وارد که در زمین شاهد آن بودید. ما تحت تأثیر فشار سنگین ورزشگاه بودیم و فقط به این فکر می‌کردیم که گل بزنیم.

خدابنده‌لو تصریح کرد: من شعارهایی که هواداران ما را تشویق می‌کردند، شنیدم و هواداران پرسپولیس بارها بزرگی خود را نشان دانده اند و حمایت‌های آنها بود که به بازی برگشتیم. دو بازی مهم داریم و انشاالله سربلند خواهیم شد.

آگهی
بین الملل

حمدین صباحی دبیر کنگره ملی عربی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

دبیرکل کنگره ملی-عربی مصر شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمدین صباحی دبیرکل کنگره ملی-عربی مصر شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وی در پیامی به رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت و اعلام کرد: از دست دادن رئیسی فقط زیانی برای ایران نیست بلکه زیانی برای جهان عرب و اسلام است.

تاکنون مقامات بسیاری از کشورهای منطقه و جهان شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان و هیات همراه ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفته اند.

آگهی
سیاسی

«نیچروان بارزانی» با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا