سیاسی

بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی غرب

بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی غرب


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی غرب ارتش بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از بخش های مختلف این یگان پدافندی بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزم منطقه غرب ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

امیرسرلشکر موسوی در حاشیه این بازدید، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب با بیان اینکه علاوه بر شرکت فردی در عرصه انتخابات، باید دیگران را نیز به حضور در انتخابات ترغیب کنیم، گفت: انتخابات یک حضور در صحنه بسیار مهم است، دشمن را از دشمنی مأیوس و دلسرد و همه ملت را به حضور دلگرم و امیدوار کرده، همچنین به همان نسبت، مسئولان را برای خدمت به مردم جدی‌تر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار و ارتقای قدرت بازدارندگی می‌شود، اظهار داشت: اولین مولفه تأثیرگذار در ارتقای قدرت بازدارندگی، حمایت مردم عزیز کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی و حضور آنان در صحنه است؛ اگر انسجام، وحدت و همدلی در بین مردم و نیروهای مسلح نبود، امروز صحبت و خبری از ایران مقتدر وجود نداشت.

فرمانده کل ارتش در پایان ضمن قدردانی از اقدامات تأثیرگذار و بی‌شائبه فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب در راستای تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: قطعاً پژوهش محوری، طراحی و توسعه تسلیحات کارآمد و نیز بهره‌وری تجهیزات پدافندی متناسب با تهدیدات روز، باید در اولویت باشد.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا