سیاسی

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، از مواضع مستقر در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو بازدید و میزان آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان عملیاتی اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح مرهون حضور در صحنه و مشارکت مردم در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور است؛ هموطنان کشورمان باید با انتخاب فرد اصلح، اخلاق محور و خدامحور حماسه بی بدیل دیگری را خلق کنند.

امیرسرتیپ صباحی فرد اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط  و توطئه های دشمنان کشید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همواره حمایت مردم از نیروهای مسلح مردمی و تلاشگر بزرگترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: تمامی ظرفیت ها و بسترهای نیروهای مسلح بویژه ارتش برای آرامش خاطر هموطنانمان بکار گرفته شده و در این راستا قصور و کوتاهی معنا ندارد.

وی با بیان که یگان های عملیاتی این نیرو می‌بایست در شرایط مختلف آمادگی مقابله با هر نوع تهدید و سناریویی از جانب دشمنان را داشته باشند، افزود: هوشیاری متخصصان فنی و پیشرفت علمی دو مولفه برتر ساز مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است.

صباحی‌فرد تاکید کرد: طراحی، توسعه و تجهیز سامانه سلاح های پدافندی دوربرد در دستور کار جدی این نیروست و در ماه های آتی شاهد تجهیز تسلیحات پدافندی پیشرفته با سازمان رزم یگان های عملیاتی پدافند هستیم که متقابلا موجب اقتدار بیش از پیش بازدارندگی کشورمان می شود.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا