سیاسی

تحرکات، توطئه‌ها و حیله‌های استکبار را برای مردم تبیین کنید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به اهل منبر و وعظ:

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ایام سوگواری امام حسین(ع) را زمینه ساز حرکت تکاملی اسلام حسینی و جهاد تبیین دانست و اظهار امیدواری کرد در روشنگری‌های منبر و وعظ، همه آنها که در کار تبلیغ و ترویج هستند، تحرکات، توطئه‌ها و حیله‌های استکبار و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را برای مردم تبیین کرده و اثرات انقلاب اسلامی و سبک زندگی حسینی و زینبی را برای آنها توضیح دهند.


به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان تاکید کرد: این روشنگری به ویژه برای نسل جوان و بانوان که استکبار و عوامل منحرف داخلی برای این بخش عظیم اجتماع طرح‌های خبیثانه و زشتی را به اجرا گذاشته‌اند، اهمیت بیشتری دارد.

وی حضور عظیم‌تر از هر سال مردم در عزاداری‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان را نشانه اقتدار نظام و هراس دشمنان بشریت دانست که مکر آنها به جایی نمی‌رسد و زیانکارترین می‌شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اهانت و جسارت وقیحانه اخیر به قرآن مجید را محکوم کرد و گفت: قرآن کلام خداوند قاصم الجبارین است که کوبنده و درهم شکننده ستمگران و زورگویان است و هر اندازه آنها در کینه ورزی و خصومت با قرآن کار کنند بیشتر سقوط کرده و در قعر ذلت فرو می‌روند.

بادامچیان با بیان اینکه قرآن نور است و شیاطین و بی‌خدایان نمی‌توانند نور خدا را خاموش سازند تاکید کرد: اهانت به کتاب آسمانی میلیون‌ها مسلمان که دلیل ضعف و زبونی استکبار و مستکبرین سلطه‌گر جهانی است.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا