سیاسی

توضیحات بهادری جهرمی درباره ثبت نام برخی اعضای دولت در انتخابات و نامه حمایت از اسماعیلی/فیلم

توضیحات بهادری جهرمی درباره ثبت نام برخی اعضای دولت در انتخابات و نامه حمایت از اسماعیلی/فیلم


سخنگوی دولت درباره نامه جمعی از اعضای دولت برای حمایت از کاندیداتوری یکی از وزرا و ثبت‌نام برخی اعضای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شاهد درباره نامه جمعی از اعضای دولت برای یکی از وزرا گفت:  توثیق‌نامه و معرفی‌نامه یک امر کاملاً متعارف است و از گذشته نیز روال بوده و پیش از این نیز این اتفاق می‌افتاده است. نامه دولت نه در نفی سایر نامزدها، بلکه توثیق‌نامه‌ای بود که آن شخص کف صلاحیت لازم را از منظر امضاکنندگان دارد.

وی افزود: باید در نظر گرفت که این اقدام رسانه‌ای که در خصوص این نامه رخ داد، از کجا نشأت گرفته و چه جریانی آن را منتشر کرد و به طور گسترده به آن پرداخت.

بهادری جهرمی درباره ثبت‌نام برخی اعضای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: در دانشگاه باید حواسمان باشد برای ما سوژه سازی نکنند و ما خودمان با تحقیق به نظر برسیم. در همین دوره انتخابات و ادوار گذشته شاهد ثبت‌نام رییس مجلس، نایب رئیس، رییس کمیسیون و بسیاری از نمایندگان فعلی و سابق بودیم.

وی گفت: در برخی ادوار همزمان با رییس‌جمهور، معاون اول و برخی وزرا نیز با همراهی همدیگر در انتخابات ثبت‌نام می‌کردند. چرا کسی برای آن مسئله به این گستردگی نپرداخت؟

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا