سیاسی

شهید رئیسی با ساختارهای فسادزا مقابله کرد

شهید رئیسی با ساختارهای فسادزا مقابله کرد


سخنگوی دولت گفت: اصلاح و برخورد با ساختارهای فسادزا به شکل بنیانی از اقدامات جدی شهید آیت الله رئیسی بوده است.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در اردبیل درباره ویژگی‌های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی مرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود. آزادسازی سواحل، رتبه بندی معلمان، تعرفه‌گذاری پرستاران و … از این دست کارهای ناتمام بود که شهید رئیسی آنان را به سرانجام رساند.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌های شهید آیت الله رئیسی در مسیر تکمیل بود و هموز تکمیل نشده است. برخورد با مافیای خودرو یکی از این موارد است. به طور کلی اصلاح ساختارهای فسادزا به شکل بنیانی از اقدامات جدی این شهید خدمت بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به این که یکی از متخلفین در حوزه خودروسازی ۵۰۰۰ میلیارد تومان محکوم شد و این حکم توسط سازمان تعزیرات دولت صادر شد، عنوان کرد: برخورد با مافیای دامی، واردات آن و اثرگذاری بر قیمت گوشت و مرغ یکی دیگر از  موارد برخورد دولت با تخلف‌ها بود. در سه سال گذشته با واردات از کشورهای متفاوت و با ایجاد بازار جدید، قیمت تمام شده کالاهای اساسی را کاهش دادیم.

بهادری جهرمی در پایان عنوان داشت: فساد در شبکه بانکی نیز در دولت سیزدهم کنترل شد و سه موسسه مالی و اعتباری در این راستا منحل شد.

بهادری جهرمی یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی را رعایت اخلاق سیاسی دانست و گفت: بودند کسانی که بی‌اخلاقی سیاسی را با بی‌اخلاقی سیاسی جواب می‌دهند ولی این مسئله برای شهید رئیسی خط قرمز بود. 

وی همچنین گفت: در آخرین جلسه هیأت دولت اعضای دولت از شهید رئیسی می‌خواستند که پاسخ یک مسئله اختلافی را بدهند ولی ایشان فرمودند که من عهد کردم که سخن اختلاف برانگیز نگوییم و بر این عهد هم می‌مانم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا