سیاسی

خانواده نگاه مهم برنامه هفتم توسعه است

قالیباف در برنامه گفتگوی ویژه خبری:

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از سیاست های قطعی ما در برنامه هفتم آن بود که به خانواده توجه شود و خانواده نگاه مهم برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری، درباره برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: برنامه هفتم از زمان شروع دولت سیزدهم در دستورکار قرار گرفت. در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم کار کارشناسی دقیق و زیادی روی لایحه برنامه هفتم توسعه انجام شد و مجلس و دولت در این زمینه با هم هماهنگ بودند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما آن بود که برنامه هفتم توسعه ایرادات برنامه‌های پنج ساله قبلی را نداشته باشد. یکی از سیاست‌های قطعی ما در برنامه هفتم آن بود که به خانواده توجه شود و خانواده نگاه مهم برنامه هفتم توسعه است. رشد اقتصادی هم در این لایحه مدنظر قرار گرفت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بحث اشتغال هم در آن مورد توجه قرار گرفت. گرانی فشار زیادی روی سطوح مختلف جامعه آورده است و ریشه در ناترازی بانکی و سیاست گذاری‌های پولی و مالی دارد که در برنامه هفتم راه‌های برون رفت از تورم مدنظر قرار گرفته است.

قالیباف ادامه داد: رویکرد ما در بررسی برنامه هفتم توسعه «مسئله محوری» بوده است. ما در این برنامه مسئله محوری را مبنای کار قرار دادیم و رویکرد اصلی هم خانواده بوده است.

در حال تکمیل

آگهی
دکمه بازگشت به بالا