سیاسی

دشمنان می‌خواهند القا کنند رای مردم بی‌تاثیر است


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر گفت: تاکید بر نداشتن اختیار قوه مجریه خیلی وقت است از افراد مختلف دارد صورت می گیرد و نقطه مشترک آن، چه خواسته باشد و چه ناخواسته ضربه زدن به مشارکت مردم در انتخابات است.


مجتبی مَنگلی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر خارجه گفت: صحبت پیرامون نحوه انتشار صوت آقای ظریف، جای خود اهمیت پرداخت و پیگیری قاطعانه دارد اما آنچه اهمتی بیشتری دارد مسئله سوء استفاده ای است که از این صوت شده و خواهد شد.

وی افزود: تاکید بر نداشتن اختیار قوه مجریه خیلی وقت است از افراد مختلف دارد صورت می گیرد و نقطه مشترک آن، چه خواسته باشد و چه ناخواسته ضربه زدن به مشارکت مردم در انتخابات است با این سناریو که در مردم این جابیفتد که رای دادن آنها بی تاثیر است و نظام هرچه که خودش بخواهد انجام می دهد، با نسبت مستقیم حضور مردم نیز در انتخابات کم خواهد شد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ضربه ای که این حرفِ اشتباه، به انتخابات می زند آنقدر اهمیت دارد که رهبری در سخنرانی آغاز سال از اختیارات بسیار رئیس جمهور فرمودند تا عده ای فکر نکنند که واقعا این اختیارات کم است. به عنوان مثال آنچه که نظام در این چند سال می خواست انجام نشدن مذاکره به این شکل بود و انجام شدن آن خود مهر تائیدی است بر باز بودن دست دولت مردان.

وی با اشاره به نقش پررنگ مردم در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هرچه که در میدان جمهوری اسلامی قرار است رخ دهد در اختیار مردم است، یعنی در واقع مردم میدان داری می کنند و مردم هستند که می گویند حدود ۹۸ درصد اختیارت کل کشور در اختیار چه کسی قرار بگیرد.

منگلی گفت: اگر با تبلیغات دشمن مردم دچار این فریب شوند و حس کنند که رای آنها بی تاثیر است و در پای صندوق رای حاضر نشوند، میدان دار افراد دیگر می شوند اما این میدان فضا را باز گذاشته است که مردم بیایند و میدان را در دست بگیرند و اینکه مردم خودشان بپذیرند یا نه بحث دیگری است اما میدان آماده ی حضور مردم است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا