سیاسی

من با چند اهانت و متلک از میدان خارج نمی‌شوم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه صدای شما با رأی شما طنین انداز خواهد شد، گفت: انتقام دولت فعلی را از دولت آینده نگیرید و در انتخابات شرکت کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره قبلی انتخابات، بالاترین تخریب ها و تهمت ها علیه من و خانواده‌ام صورت گرفت اما من با این‌گونه حرف‌ها جا نمی‌زنم. این روزها هم در فضای ضد انقلاب زیاد من را تخریب می‌کنند اما من در این میدان خودم را خدمتگزار مردم می‌بینم.

 رئیسی گفت: امروز می‌بینم که مردم در فقر و رنج و مشکلات به سر می‌برند، من با مردم ارتباط زیادی دارم، من آمده‌ام که خدمتگذاری کرده و وضعیت مردم را متفاوت کنم. اینکه در این مسیر چند حرف بشنوم و چند متلک به آدم بگویند و آدم میدان را خالی کند که رمز جهاد، ایستادگی و کار برای مردم نیست؛ ما خودمان را برای بیشتر از اینها آماده کرده ایم.

وی تاکید کرد: باید زندگی مردم از این وضعیت فعلی، نجات پیدا کند. من خودم را آماده کردم برای حضور در این عرصه و اینگونه اهانت ها، حرف ها و تهمت‌هایی که در فضای مجازی و بعضا در برخی صحبت‌ها می‌بینید، تاثیری در تصمیم، اراده و پیگیری ما ندارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من از مردم می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند. شرکت شما بسیار مهم است. برخی می‌خواهند صدای شما را خاموش کنند. نباید صدای شما خاموش شود، صدای شما باید با رأی‌تان طنین افکن شود.

رئیسی گفت: رأی شما، صدای شما را طنین‌افکن می‌کند. هیچ کسی به خودش نگوید که من رای نمی‌دهم، هر کسی ناامید است، هرکسی دغدغه و مشکل شغل و مسکن دارد، هرکسی که حالش را گرفته‌اند و یک مدیری برخورد بدی با او کرده‌ است، نباید انتقام این دولت را از دولت آینده بگیرد بلکه بیاید در انتخابات حضور فعال داشته باشد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا