سیاسی

وزرای پیشنهادی باید برنامه شفاف داشته و کارآمد باشند


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزرایی که به مجلس معرفی می‌شوند باید برنامه شفاف داشته باشند و کارایی و توانمندی آنها مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ماه و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس برای انتخاب ایشان سنگ تمام گذاشتند و امروز نیز برای کمک به دولت پای کار هستند، اما مطالبه‌گر هستیم و حل مشکلات مردم و کشور را از آقای رئیسی مطالبه می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان‌های محروم و کمتر توسعه‌یافته گفت: استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کردستان، ایلام و اردبیل باید مورد رسیدگی ویژه قرار گیرند و امیدواریم چهره‌هایی که در دولت معرفی می‌شوند از همه مناطق از جمله از شمال غرب کشور نیز باشند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم شایسته‌سالاری و برنامه داشتن از سوی وزرای پیشنهاد‌ی تصریح کرد: افرادی که برای وزارتخانه‌ها معرفی می‌شوند باید بدانند که نباید از کوپن آقای رئیسی استفاده کنند و باید به مجلس برنامه شفافی ارائه دهند.

موسوی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: اگر چهره‌هایی که به مجلس معرفی می‌کنند توانایی و کارایی لازم را نداشته باشند رأی نخواهیم داد؛ چراکه ما شایسته‌سالار هستیم و هر وزیری که می‌آید باید آستین خدمت را بالا بزند تا مشکلاتی مانند شیوع کرونا و مسائلی معیشتی و بیکاری را برطرف کند.

انتهای پیام/  


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا