سیاسی

آیت‌الله طه‌محمدی حیات خودراصرف اعتلای ارزش‏‌های مکتب اهل بیت کرد

مخبر:

سرپرست ریاست جمهوری گفت: نماینده پیشین ولی فقیه در استان همدان با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‏‌های مکتب اهل بیت (ع) کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان تصریح کرد: این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

متن کامل پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‏‌مندان، به‌ویژه مردم شریف استان همدان و بیت مکرّم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا