سیاسی

تسلیحات عملیات وعده صادق صد درصد ساخت ایران بود

تسلیحات عملیات وعده صادق صد درصد ساخت ایران بود


جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که عملیات وعده صادق با تسلیحات صد در صد ساخت داخل انجام شد، گفت: عملیات روانی که برای عملیات وعده صادق طراحی شد، به بازی شطرنج شبیه بود.

به گزارش ایلنا، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید، اظهار داشت: رسانه ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی است. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اصحاب رسانه را افسران میدان جنگ نرم دانست و گفت: دشمنان سعی دارند که دستاورد‌های ما را کم ارزش جلوه بدهند.

سردار قریشی ادامه داد: دشمنان ملت ایران در تلاش هستند که با تزریق ناامیدی از شتاب پیشرفت‌های ما بکاهند؛ اما با وجود این باید گفت پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ در حقیقت غلبه گفتمانی بر گفتمان لیبرال‌دمکراسی غربی و مارکسیسم بود؛ زیرا این گفتمان نویدی برای آزادگانی بود که می‌خواهند از سلطه دو قدرت شرق و غرب خارج شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: دو قدرت غرب و شرق برای به یغما بردن منافع کشور‌ها فقط به بستن پیمان نظامی اکتفا نمی‌کردند و برای انجام آنچه می‌خواهند، برای خود هیچ محدودیتی قائل نبودند و حتی در این راه، «پادگان‌شهری» به نام «رژیم صهیونیستی» را هم در کشور‌های مسلمان ایجاد کردند که در واقع خنجری در کمر کشو‌رهای مسلمان منطقه بود.

سردار قریشی اضافه کرد: استکبار جهانی در ادامه برای به یغما بردن سرمایه کشور‌ها در دوره جدید فعالیتی خود به «استعمار نو» روی آورد؛ بدین‌صورت که اروپایی‌ها با همراهی آمریکا حقوق کشور‌ها را به دست می‌گرفتند و ثروت‌های آن ملت را به یغما می‌بردند؛ مانند کمپانی هند شرقی یا دیکته شدن هر آنچه سفیر آمریکا در تهران می‌گفت و شاه ایران می‌بایست همان را اجرا می‌کرد و این هم مطلبی است که «جیمی‌کارتر» رئیس جمهور وقت آمریکا در کتاب خود به اسم «۴۴۴ روز» به آن اذعان کرده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار در واقع تمامی تلاش خود را بر این معطوف کرده بود که فرصت هرگونه پیشرفتی را از ملت‌ها سلب کند؛ به همین جهت با هرگونه تفکر و اندیشه استقلال‌طلبانه مقابله می‌کرد و سعی در تحقیر ملت‌ها داشت و این را هم با روی کار آوردن دولت‌های دست‌نشانده انجام می‌داد.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) این باور را در مردم به وجود آورد که می‌توان زنجیره وابستگی را پاره کرد؛ زیرا آن زمان تفکری در میان روشنفکران جامعه رواج داشت، مبنی بر اینکه هر جنبش و حرکتی برای خروج از سلطه دو قدرت شرق و غرب، حتماً باید به یکی از این دو قدرت نزدیک می‌شد؛ اما انقلاب اسلامی این باور را به وجود آورد که می‌توان مستقل از این دو قدرت، کشور را اداره کرد. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: بر این اساس، دشمن جنگ تحمیلی هشت ساله‌ای را علیه ما آغاز کرد؛ ولی در این جنگ دستاوردی را به دست آوردیم که در گذشته کشور سابقه نداشت؛ در این جنگ تدبیر و خلاقیت ما بر علم و تکنولوژی غرب و شرق پیروز شد و بعد از دفاع مقدس بر اساس راهبرد‌های امام خامنه‌ای مبنی بر «قوی شدن ایران»، کشورمان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

سردار قریشی با بیان این‌که عملیات وعده صادق با تسلیحات صد در صد ساخت داخل انجام شد، اظهار کرد: عملیات روانی که برای عملیات وعده صادق طراحی شد، به یک بازی شطرنج شبیه بود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا