شهرستان ها

آب بوشهر پایدار شود/ لزوم نصب کنتور در مناطق مسکونی مراکز نظامی

بوشهر- استاندار بوشهر دستیابی به آب پایدار در استان را ضروری دانست و گفت: پایگاه‌های هوایی و دریایی بوشهر مکلفند برای بخش مسکونی خود کنتور آب نصب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: آب یکی از مهمترین موضوعات در استان بوشهر است و تلاش داریم که زمینه رفع این مشکل مهم هرچه سریع‌تر فراهم شود.

وی خواستار تلاش جدی برای تأمین آب پایدار در نقاط مختلف استان بوشهر شد و با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای مصرف آب، اضافه کرد: پیچ و خم‌های اداری نباید مانع از اجرای پروژه‌های تأمین آب شود

استاندار بوشهر با تاکید بر تعمیر کنتورهای آب شهروندان که به هر دلیلی خراب هستند بیان کرد: پایگاه‌های هوایی و دریایی مکلفند برای بخش مسکونی خود کنتور آب نصب کرده و هزینه پرداخت کنند و اگر این کار را انجام ندهند، تعهدی برای تأمین آب در این مناطق نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های آب شیرین کن در استان با هدف تأمین آب مورد نیاز در شهرهای مختلف استان، نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان است تا ضمن تکمیل پروژه‌ها، به پایداری در تأمین آب برسیم.

استاندار بوشهر گفت: یک روز تأخیر در تأمین آب شرب شهروندان و هم استانی‌ها جایز نیست و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

گراوند با بیان اینکه هنر ما این است که آب بوشهر را به پایداری برسانیم، تصریح کرد: توسعه استان در گرو تأمین آب است و حل مشکلات تأمین آب در استان، مسیر تولید و اشتغال را هم هموار می‌کند.

وی گفت: یکی از مصادیق شعار سال، مانع زدایی ها از اجرای طرح‌های تأمین آب در استان است، لذا اگر مدیری در مسیر حل مشکلات آب مانع تراشی کند، برخلاف شعار سال عمل کرده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیر باید کار بلد، پیگیر و گره گشا باشد، خواستار نظارت جدی شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح‌های تأمین آب در استان شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا