شهرستان ها

آمار فوتی‌های کرونا در کرمان باز اوج گرفت/ درگذشت ۱۶ نفر

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: یک نوزاد در میان قربانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان به خبرنگاران اظهار کرد: موارد بستری قطعی استان کرمان ۳۶۷ مورد است که در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان ۲۰۰ نفر، رفسنجان ۲۹ نفر، جیرفت ۲۲ نفر، بم ۱۶ نفر و سیرجان ۱۰۰ نفر گزارش شده است.

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۴۰ هزار و ۳۸۳ مورد اعلام کرد و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ مورد است.

شفیعی گفت: موارد جدید بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴۰ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۱۰ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم پنج مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان ۱۵ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر است که ۱۴ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گزارش شده است.

وی گفت: متأسفانه در بین فوتی‌های ۲۴ ساعت اخیر یک نوزاد وجود دارد و حداکثر سن فوتی‌ها هم مربوط به بیماری ۹۳ ساله است.

شفیعی بیان کرد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان کرمان به ۴ هزار و ۷۹۱ نفر رسیده است.

وی در خصوص میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول یک میلیون و ۶۱۹ هزار و ۹۸۰ دوز و میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۷۲۷ هزار و ۱۸۶ دوز است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا