شهرستان ها

ابعاد بودجه ۱۴۰۱ برای مردم تبیین شود

اصفهان – نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت:ابعاد بودجه ۱۴۰۱ برای مردم به خوبی تبیین شود تا از بار استرس ها و نگرانی های اقتصادی برای مردم کاسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی صبح شنبه در مراسم برپایی کرسی آزاد اندیشی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه که در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به روی کارآمدن جریان انقلابی در قوه مجریه، قضائیه و مقننه، امروز کار در قبال این همه مطالبات روی زمین مانده مردم سخت شده اما شدنی است.

وی گفت: ابعاد بودجه ۱۴۰۱ برای مردم به خوبی تبیین شود تا از بار استرس‌ها و نگرانی‌های اقتصادی برای مردم کاسته شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند همانطور که بیان شد نقایصی وجود دارد اما برطرف سازی این نقایص با تبیین واقعیت‌ها و شفافیت سازی توسط مسئولان برای مردم کار راحتی است.

وی با بیان اینکه مردم شک نکنند اوضاع در کشور به سمت بهبودی است، تصریح کرد: اما باید مراقب باشیم که جریان رسانه‌های معاند حاشیه سازی و دو دستگی میان مردم و خادمان خود ایجاد نکنند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه در گرو همکاری‌های تحقیقاتی و پژوهشی است، در بحث آب کشاورزان شهرستان شاهین شهر و میمه سه سهم داریم حقابه، سهم آبه و یک حق اشتراکی اما با توجه به مدیریت غلطی که در حوضه آبریز زاینده رود طی سال‌های اخیر صورت گرفته نزدیک به ۲۵ سال است که تاکنون به حقوق خود نرسیده آمد.

طلاب و دانشجویان نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند

همچنین حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و گرامی داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شهید مفتح تلاش‌های وافری برای این وحدت انجام دادند.

وی افزود: امروز به علت مشکلات معیشتی و اقتصادی آستانه تحمل مردم به شدت کاهش یافته و امروز نیاز است که سران قوا محصولی را کاشت بکنند که مردم ثمره آن را ببینند.

امام جمعه شاهین شهر افزود: این جنگ رسانه‌ای گسترده توسط غربی‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این علت است که دستاوردهای این نظام را در نسل جدید وارونه و بد جلوه دهند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که در این جنگ رسانه‌ای قشر دانشگاه و حوزه با اتحاد و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری اجازه ندهند که غرب بتواند برنامه‌های شیطانی خود دست پیدا کنند، ابزار داشت: جریان غرب از طریق فضای مجازی در حال تلاش برای القا این مورد هست که قدرت نظامی شما ضعف شماها را می‌رساند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: دلسوزان، طلاب و دانشجویان باید برای روشنگری به وسط میدان بیایند تا بتوانیم در مقابله هجمه‌های غرب به نتیجه برسیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا