شهرستان ها

اتصال تمامی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به سامانه کارت هوشمند سوخت

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کرمانشاه از اتصال تمامی جایگاه های سوخت استان به سامانه کارت هوشمند سوخت خبر داد.

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت اختلال سراسری به وجود آمده در سامانه کارت هوشمند سوخت جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه برای ساعتی غیرفعال شدند که با تلاش مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تمامی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی و با نرخ آزاد فعال شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت اتصال مجدد جایگاه‌های عرضه سوخت اصلی به سامانه کارت هوشمند سوخت و تأمین بنزین مورد نیاز مردم با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان حل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون تمامی ۱۲۰ جایگاه استان کرمانشاه به شبکه هوشمند کارت سوخت متصل هستند و مردم می‌توانند از سهمیه یک هزار و ۵۰۰ تومانی خود بهره‌مند شوند.

یاسمی بیان کرد: بیش از ۱۰ اکیپ فنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه در روزهای گذشته تلاش کردند تا شرایط به حالت عادی بازگردد و مردم بتوانند با بدون مشکل سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد هشت جایگاه سوخت که در مسیرهای اصلی نیز قرار نداشته تاکنون به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل نیستند که تا رفع کامل مشکل به صورت آزاد فعالیت می‌کنند.

گفتنی است، استان کرمانشاه دارای ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت بوده که ۳۸ جایگاه در شهر کرمانشاه فعال است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا