شهرستان ها

اجرای جشنواره ملی «حرف آورد» ویژه نیمه شعبان در اردبیل

اردبیل- کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری جشنواره ملی «حرف آورد» ویژه نیمه شعبان در اردبیل خبر داد.

سارا حقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای جشنواره حرف آورد در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد و اظهار کرد: در ماه شعبان و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج)، جشنواره حرف آورد با پویش «سلام بر مهدی» ویژه بانوان و دختران جوان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل به اهمیت گرامی داشت عید نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: ظهور منجی عالم مسئله‌ای جهانی است و همه ادیان و مذاهب به نوعی منتظر ظهور منجی موعود بوده و جهان اسلام وظیفه سنگینی در معرفی چهره رحمانی حضرت حجت (عج) به جهانیان دارد.

وی به موضوعات جشنواره حرف آورد ویژه نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: تبیین فضیلت نیمه شعبان، صفات معنوی و مقام امام زمان (عج)، علائم ظهور، نقش انتظار در عصر حاضر و وظیفه منتظران، قالب‌ها و روش‌های نو در تبیین موضوع مهدویت، شیعه در عصر انتظار ویژگی‌های «آخرالزمان»، بانوان و انتظار و نقش بانوان در تربیت فرزندان مهدوی عناوین موضوعاتی است که بانوان می‌توانند درباره آنها اثر فرهنگی تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حقی در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره حرف آورد افزود: علاقمندان تا پایان اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن یا صوت، به مدت یک الی سه دقیقه‌ای به آدرس hrfavard-ardabil@ در پیام‌رسان‌های ایتا، شاد، روبیکا یا تلگرام یا به شماره ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸ ارسال کنند.

وی بیان کرد: در این جشنواره که با همکاری نهضت پیشرفت بانوان استان اردبیل اجرا می‌شود، از آثار برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می‌آید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا