شهرستان ها

اختصاص۲۰ میلیاردتومان به حوزه آب گرمسار/تسریع در ساخت تصفیه خانه

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های حوزه آب و مقابله با خشکسالی، گفت: با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های آبفای گرمسار و آرادان تسریع می‌شود.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار اخیر خود با محرابیان وزیر نیرو و همچنین پیگیری طرح‌های حوزه آب و خشکسالی در سطح شهرستان‌های گرمسار و آرادان و همچنین منطقه ایوان کی، بیان کرد: پیگیری اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های آبفا در این حوزه انتخابیه اولویت این دیدار و پیگیری‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه تکمیل تصفیه خانه گرمسار سرعت خواهد گرفت، افزود: در این دیدار درخواست ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول و دوم تصفیه خانه گرمسار تقاضا شد که در صورت اختصاص می‌تواند خبر خوبی برای مردم این منطقه باشد.

تکمیل ۲ فاز تصفیه خانه

این عضو خانه ملت با بیان اینکه در دیدار با وزیر نیرو درخواست پنج میلیارد تومان برای حفاری، جابجایی و تجهیز چاه‌های آب روستاهای یاتری، رستم آباد و داور آباد مطرح شده است، تاکید داشت: دستور مساعد وزیر در این خصوص باعث شد تا طرح مذکور در مسیر اقدام قرار گیرد.

مطهری با بیان اینکه تکمیل فازهای اول و دوم تصفیه خانه گرمسار و افزایش ظرفیت آن، شهرهای گرمسار، آرادان، ایوانکی، کهن آباد، مجتمع ۷۵ روستا و شهرک‌های صنعتی گرمسار بهره خواهند برد، گفت: طرح تأسیسات فاضلاب شهر گرمسار در اولویت بررسی و اجرا توسط آب و فاضلاب کشور قرار گرفته است.

وی آب را یکی از مهمترین ارکان برای توسعه گرمسار و آرادان به خصوص ایجاد رغبت در بین سرمایه گذاران برای بخش‌های تولیدی، معدنی، صنعتی و… دانست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا