شهرستان ها

اردوهای راهیان نور برکات زیادی برای جامعه دارد

شهرکرد-سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور برکات زیادی دارد، گفت: خون‌های باارزشی در مناطق جنگی برای دفاع از این مرز و بوم ریخته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیدری پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه والای شهدا، اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌گیرند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع کرونا، عنوان کرد: بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، امیدواریم که با ریشه‌کنی این بیماری برنامه‌ها همچون گذشته باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)، تصریح کرد: امام (ره) فرمودند، کسانی تا انتها با انقلاب اسلامی می‌مانند که طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند از این رو مسئولان باید با تمام وجود در خدمت نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری باشند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

حیدری با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند، گفت: امروز همه وظیفه داریم برای حفظ و تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش، امام زمان (عج) تحویل دهیم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور برکات زیادی دارد، مطرح کرد: خون‌های با ارزشی در مناطق جنگی برای دفاع از این مرز و بوم ریخته شده است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود، عنوان کرد: بخشی از این نور در اردوهای راهیان نور منتشر می‌شود، متولیان و شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور در راه مقدسی قدم گذاشته‌اند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا