شهرستان ها

استان زنجان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ موفق عمل کرده است

زنجان-استاندار زنجان گفت: استان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ موفق عمل کرده است و عملکرد استان زنجان در این زمینه ۱۱۸ درصد بود که سال گذشته محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ مهمترین ابزار حفظ اشتغال است، گفت: استان زنجان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ موفق عمل کرده است در این زمینه عملکرد ۱۱۸ درصد بود که سال گذشته محقق شد.

وی افزود: در این زمینه عملکرد استان ۱۱۸ درصد بود که سال گذشته محقق شد و ما توانستیم بیش از میزان منابع اختصاص داده شده نیز منابع در این بخش جذب کنیم.

افشارچی ادامه داد: برای به نتیجه رسیدن این تسهیلات و منجر شدن آنها به فعالیت تولیدی و اشتغال‌زایی، لازم است دستگاه‌ها و نهادهای عامل به صورت مستمر نحوه هزینه آن را رصد کنند.

استاندار زنجان گفت: دستگاه‌ها و نهادهای عامل توزیع منابع تبصره ۱۶ انتظار می رود تا مرحله به نتیجه رسیدن تسهیلات پای کار باشند.

افشارچی افزود: در خصوص منابع مربوط به تبصره ۱۶ نیز باید شهرستان‌ها تلاش کرده تا منابع اختصاص یافته را جذب کنند در غیر این صورت سهم شهرستان به شهرستان دیگر خواهد رفت.

وی ادامه داد: فرمانداران مسئولیت بزرگی بر عهده دارند و باید رصد و پیگیری مستمر در این خصوص داشته باشند؛ چرا که اعطای تسهیلات از سطح شهرستان‌ها امسال محقق شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا