شهرستان ها

قدردانی استاندار زنجان از مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس

زنجان-استاندار زنجان در پیامی از حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و به منتخبان مردم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام محسن افشارچی آمده است: بار دیگر حضور مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده در پای صندوق های رای، برگ زرینی بر افتخارات پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل افزود تا نمایندگانی با پشتوانه مطمئنی از آرای مردمی راهی بهارستان کند.

وی تصریح کرده است: این امر حاصل تشریک مساعی و همراهی تمام کاندیداهای راه یافته به دور دوم و هواداران و برنامه ریزی، عزم بلند و تلاش دست اندرکاران انتخابات بود که درفضایی رقابتی و پرنشاط، و به لحاظ اجرا به نحو مطلوب، سالم و امن برگزار گردید.

استاندار زنجان در ادامه پیام خود آورده است: لازم است که مراتب قدردانی خود از تلاش های تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های اجرایی استان، معتمدان و اقشار مختلف مردم، تشکل‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی، اصحاب رسانه و مطبوعات و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات کوشیدند، اعلام کنم.

هم اینک با اعلام نتایج رقابت های انتخاباتی در حوزه های انتخابیه استان، اینجانب ضمن تبریک به منتخبان مردم آقایان دکتر نبی اله محمدی از حوزه انتخابیه زنجان – طارم و دکتر احمد بیگدلی از حوزه خدابنده و آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش رو، انتظار می رود که رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و تمامی ظرفیت ها و استعدادها برای پیشرفت و توسعه استان و حل مشکلات و چالش‌ها و ارتقاء شاخص های امیدآفرین به کار گرفته شود.

بدیهی است در این مقطع، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است، امیدوارم نمایندگان محترم با عنایت جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، و همراهی با مجموعه های اجرایی و قضایی استان، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا