شهرستان ها

اطعام حسینی از برکات محرم است/ مردم نیازمندان را یاری کنند

بجنورد- امام جمعه بجنورد رزمایش همدلی در قالب طرح اطعام حسینی را یکی از برکات محرم دانست و گفت: همکاری مردم و نهادها در اطعام نیازمندان اقدام ارزشمندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری عصر سه شنبه در آئین افتتاحیه آشپزخانه‌های حسینی که به‌صورت نمادین در محل آشپزخانه معصوم زاده بجنورد برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیت امام حسین (ع)، عاشورا و محرم را زمینه آشنایی با خدا برشمرد و اظهار کرد: خدمت به خلق خدا به هر نحوی چه فرهنگی، اقتصادی، مادی و معنوی امتحان سنگینی است.

امام جمعه بجنورد رزمایش همدلی در قالب طرح اطعام حسینی را یکی از برکات محرم عنوان کرد و بیان کرد: امیدواریم این احسان‌ها و اطعام باعث رفع بخشی از مشکلات محرومان شود.

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه در زمینه گرانی، کمبودها و خشکسالی، افزود: گوهر انسان در پستی بلندی‌ها مشخص می‌شود، همه ما باید با همدلی کار دستگیری از محرومان را عملی کنیم.

حجت الاسلام نوری حرکت جهادی کمیته امداد در اجرای طرح اطعام حسینی را مهم برشمرد و تصریح کرد: نهادها، گروه‌های جهادی و مردم در کنار هم کمک‌ها را به صورت‌های مختلف به سمت نیازمندان سرازیر کنند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در قالب طرح اطعام حسینی امدادگران کمیته امداد در کنار نیروهای جهادی و هیئت‌ها اقدام به پخت غذا و توزیع بین نیازمندان می‌کنند که در شرایط فعلی کشور اقدام ارزشمندی است.

وی در انتها گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح احسان حسینی نشانه وفاداری مردم به ولایت و اهل‌بیت (ع) و کاری ارزشمند و ماندگار است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا