شهرستان ها

افزایش اختیارات بانکهای استان در پرداخت تسهیلات ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختیارات بانک‌ ها در استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسریع در روند امور مربوط به تولید و سرمایه گذاری باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی احمدزاده در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشکلات و موانع حوزه اقتصادی، منابع و موانع بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال در استان را تبیین و بر ناکافی و کم بودن منابع و وضعیت مصارف بانکی استان، تاکید کرد.

وی بیان داشت: منابع بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد ناچیز بوده و باید در این راستا توجه ویژه داشت.

استاندار افزود: باید تدابیر و راهکاری در خصوص بخشی از منابع بانکی استان که در اختیار بانک‌های خصوصی بوده و در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری به کار گرفته نمی‌شوند، اندیشیده شود.

احمد زاده اظهار داشت: رویکرد اصلی بانک‌های استان حمایت از واحدهای تولیدی بوده و علاوه بر منابع بانک‌های دولتی، منابع بانک‌های خصوصی فعال در استان نیز در راستای پیشرفت و توسعه بخش اقتصادی استان به کار گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار خواهان تقویت منابع بانکی، موافقت و همراهی وزیر در گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، مشکلات سرمایه گذاران، رفع موانع پیش روی تولید کنندگان، صادرات و توسعه سرمایه گذاری در استان شد.
احمد زاده با بیان اینکه، مدیریت منابع بانکی مهم است، گفت: تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با تولید کنندگان و سرمایه گذاران ضروری است و گره گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تحقق این مهم و هدایت درست منابع به سمت تولید و اشتغال از اولویت‌های اصلی ما در برنامه‌های کاری در استان است.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که واحد تولیدی، کوچک، متوسط و بزرگ در استان تعطیل شود و یا بر واحدهای راکد و تملیکی افزوده شود.

استاندار افزود: در این دیدار وزیر اقتصاد و دارایی رفع مشکلات منابع بانکی، حل مشکلات فعالان اقتصادی و حمایت از تولید در استان را یکی از اولویت‌ها دانست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا