شهرستان ها

امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه گفت: امنیت پایدار در استان بوشهر مرهون مجاهدت شبانه‌روزی نیروی‌های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک ۱۳ مهر ماه سالروز تشکیل فراجا اظهار کرد: نیروهای انتظامی استان بوشهر ضامن تأمین امنیت پایدار هستید و هر روز شاهد جانفشانی مجاهدان نیروهای فراجا در راه تأمین امنیت هستیم.

وی با تجلیل از مجاهدت نیروی انتظامی استان بوشهر در برقراری امنیت پایدار و پاسخگویی به مطالبات مردم گفت: حضور شبانه‌روزی نیروی انتظامی در جامعه و مجاهدت‌های مخلصانه آنان سبب تأمین امنیت پایدار شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه تصریح کرد: امنیت پایدار در استان بوشهر مرهون مجاهدت شبانه‌روزی نیروی‌های انتظامی و خدمات آنان درخور تحسین و قدردانی است.

رئیس شورای تأمین استان بوشهر اضافه کرد: نیروی انتظامی در کشور و استان بوشهر ضامن تأمین امنیت است و در راه خدا به‌صورت شبانه‌روزی مجاهدت می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی فراجا گفت: در راه نظام و تأمین امنیت نیروی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم کرده است و اکنون این مجموعه در تأمین امنیت داخلی، مرزبانی، یگان‌های ویژه و عملیاتی در آمادگی کامل قرار دارد.

استاندار بوشهر توانمندی عملیاتی و رزمی نیروی انتظامی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های عملیاتی این نیرو در شرایط مطلوبی قرار دارد و با هرگونه پدیده و ناامنی به شدت مقابله می‌کند.

وی امنیت پایدار در کشور را مرهون نیروهای انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح دانست و افزود: در این راستا نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه و دستگاه‌های امنیتی در یک هم‌افزایی مشترک اقدامات لازم را انجام می‌دهند که خدمات آنان درخور تحسین است.

محمدی‌زاده با قدردانی از مجموعه فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر، اظهار داشت: خداوند متعال پس از اعطای نعمت پیوستن به دین مبین اسلام، امر کرد تا راهش مجاهدت کنیم و در تمام آیات قرآن کریم اهمیت و ارزش جهاد در راه خدا را مورد تأکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: خداوند متعال کسانی که در راهش می‌جنگند و مجاهدت می‌کنند آنها را به بنایی محکم و سربی تشبیه کرده است.

استاندار بوشهر تلاش نیروهای مسلح در برقراری امنیت پایدار را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در استان بوشهر افتخار دارند که در راه خداوند مجاهدت می‌کنند.

محمدی‌زاده اهمیت مجاهدت در راه خدا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس وعده الهی مجاهدان در راه خدا مشمول پاداش بزرگ خداوند می‌شوند که این لطف حضرت باری‌تعالی در حق جهادگران، نیروهای مسلح، فراجا و نیروهای انتظامی است.

وی نیروهای نظامی و انتظامی را مجاهدان در راه خداوند متعال دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل حقانیت با فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است.

آگهی
شهرستان ها

امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در استان بوشهر امنیت پایدار برقرار است که حضور مهربانانه نیروی انتظامی در جامعه و برقراری امنیت مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: همکاری سپاه با نیروی انتظامی سبب تقویت امنیت در استان بوشهر شده است و این همکاری‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه بیانگر امنیت اجتماعی و تجلی آرامش در اقشار مختلف جامعه است که نقش نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

رزمجو تصریح کرد: هماهنگی مطلوبی میان اعضای شورای تأمین و مسئولان استان بوشهر برقرار است که این مهم امنیت استان را تقویت کرده است.

وی افزود: سپاه با ناجا همکاری و تعامل مستمری در اجرا مأموریت‌ها دارد که همین امر باعث تقویت امنیت در استان بوشهر شده است و این همکاری‌ها ادامه دارد.

رزمجو خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام هستند که تعامل آنها سبب تقویت امنیت اجتماعی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با قدردانی از خدمات سردار خلیل واعظی در دوران فرماندهی انتظامی استان، برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا