شهرستان ها

بارش ها در زنجان قوت می گیرد

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارش ها تا روز جمعه در استان زنجان شدت می گیرد،گفت: احتمال وقوع سیل در برخی مناطق استان زنجان وجود دارد.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان قسمتی ابری است و از بعد از ظهر بر پوشش ابرها در استان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در استان با رعد و برق همراه خواهد بود، اظهار کرد: بارش‌ها تا روز جمعه در استان ادامه دارد و در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند و به علت بارش‌ها احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان همچنین از وقوع وزش باد در استان خبر داد و گفت: سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوا تا روز شنبه در استان کاهش یافته و هوا خنک می‌شود.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز یک درجه سانتی گراد خنک شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا