شهرستان ها

برگزاری ۱۳۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان قروه

قروه- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه از برگزاری ۱۳۳ عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا مؤمنی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نیز از فرهنگ عاشورایی و نبرد عاشورایی درس گرفته است.

وی افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی برای هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا

برنامه‌های خاصی را در طول این هفته تدوین کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اظهار کرد: ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان ثابت کردیم و ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم.

مؤمنی افزود: هفته دفاع مقدس مزین است به شعار ما مقتدریم و به همین مناسبت ۱۳۳ عنوان برنامه در طول این هفت روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار شنبه ۳۱ شهریور ماه مزین است به نام پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

سرهنگ مؤمنی اظهار داشت: پنج شنبه اول مهرماه مزین است به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی و سربازان بوده و ۱۶ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعه دوم مهرماه مزین است به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت که ۱۲ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قروه اعلام کرد: شنبه سوم مهر ماه مزین است به نام ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهشی که ۱۸ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

مؤمنی افزود: یک شنبه چهارم مهر ماه مزین است به نام دفاع همه جانبه، پشتیبانی، مردمی و اصناف که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه پنجم مهر ماه مزین است به نام وحدت ملی، بصیرت دشمن شناسی و استکبار ستیزی که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی اظهار داشت: سه شنبه ششم مهر ماه مزین است به نام نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمردگان کرد مسلمان که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه هفتم مهر ماه و آخرین روز هفته دفاع مقدس، مزین است به نام فرماندهان، عزت مداران حماسه آفرینان که ۱۳ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دیدار با ائمه محترم جمعه و اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های والای امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا، غبار روبی مزار گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان، گشت‌های محله محور، مراسم زنگ مقاومت و پویش کمک به دانش آموزان بی بضاعت، حضور در مدارس و تقویت بنیه تحصیلی، تجلیل از بانوان محجبه، اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم، اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم از جمله برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در روستاهای محروم، فعالیت در فضای مجازی و معرفی شهدای عزیز شهرستان، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری حلقه‌های صالحین و نشست‌های روشنگری، برگزاری کلاس‌های ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و آسیب شناسی اجتماعی از دیگر برنامه‌های تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و سرکشی از خانواده‌های دانش آموزان و معلمان عزیزی که در این مدت به خاطر این بیماری منحوس در قید حیات نیستند، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی در بستر فضای مجازی و تجلیل از برترین‌های علمی، قرآنی و تحصیلی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قروه است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا