شهرستان ها

بهره برداری از ۶۱۴ طرح همزمان با هفته دولت در زنجان

زنجان-استاندار زنجان گفت: ۶۱۴ طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و توسعه‌ای در هفته دولت امسال با ۶ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز جمعه گفت: در بخش آب، برق و گاز ۴۴ پروژه با ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار، در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات پنج طرح با ۵۳ میلیارد تومان، در بخش فرهنگی و آموزشی هشت طرح با ۲۳ میلیارد تومان و در بخش کشاورزی ۳۳ پروژه با ۴۷۷ میلبارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در بخش صنعت ۱۵ پروژه با چهار هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان، در بخش گردشگری هشت طرح با ۵۰ میلیارد تومان و در بخش راه و مسکن ۶ پروژه با ۱۲۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان گفت: در بخش عمران شهری و روستایی نیز به ترتیب ۷۳ پروژه با ۶۲۲ میلیارد تومان و ۴۱۹ پروژه با ۲۷۶ میلیارد تومان اعتبار و در بخش بهداشت سه پروژه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

افشارچی افزود: در طول هفته دولت نیز استان زنجان میزبان مسوولان عالی رتبه دستگاه‌های اجرایی است تا ضمن افتتاح این طرح‌ها برای کلنگ زنی برخی پروژه‌های دیگر اقدام شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا