شهرستان ها

بودجه اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبار سال آینده دیده شود

گرگان- استاندار گلستان خواستار تسریع در اجرای کریدور شمال به جنوب از طریق پروژه اینچه برون به شاهرود شد و گفت: بود اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبارات سال آینده دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، ظهر جمعه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار تسریع در اجرای کریدور شمال به جنوب از طریق پروژه اینچه برون به شاهرود شد و گفت: بود اتصال راه آهن گلستان به شاهرود در اعتبارات سال آینده دیده شود.

استاندار گلستان تجربه کشت‌های گلخانه‌ای برای کاهش هدر رفت منابع آب و افزایش قیمت گذاری محصولات کشاورزی را از جمله مسائلی دانست که می‌تواند در بودجه سال آینده به گلستان در پیشبرد اهداف توسعه کمک کند.

وی فروش دارایی‌های مازاد، ارتقاء بهره مالکانه معادن، افزایش مشارکت بخش خصوصی را راهکار دیگر ارتقای درآمدهای استان دانست و گفت: بیش از از ۱۷.۵ درصد منابع بانکی استان در اختیار بانک‌های خصوصی است که باید نقش آنها را در تولید و سرمایه گذاری‌های استان افزایش دهیم.

زنگانه خواستار حضور گلستانی‌ها در سفر هیئت دولت به کشور ترکمنستان شد و تصریح کرد: می‌خواهیم با این سفر مراودات بین‌المللی خود را بهبود بخشیم.

استاندار گلستان یادآور شد: نحوه توزیع مالیات ارزش افزوده در کشور با توجه به جمعیت شهری و روستایی ۷۰ به ۳۰ در نظر گرفته می‌شود در حالی که گلستان تقریباً از جمعیت شهری و روستایی مساوی برخوردار است که باید در توزیع منابع و بهره‌مندی ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا