شهرستان ها

بیش از ۸۱ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده‌اند

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تاکنون ۸۱ هزار ۲۳۶ نفر جهت حضور در برنامه‌های اوقات فراغت استان ثبت نام کرده‌اند.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های خود را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون ۸۱ هزار ۲۳۶ نفر جهت حضور در برنامه‌های اوقات فراغت استان ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ۵۳ هزار ۲۷۳ نفر آقایان و ۲۷ هزار و ۹۹۰ بانوان در این طرح حضور دارند، گفت: یک هزار و ۵۰۷ مربی وظیفه آموزش به این افراد را بر عهده دارند که از این تعداد ۸۰۱ نفر مربی آقایان و ۷۰۶ نفر مربی بانوان هستند.

حقیقی خاطرنشان کرد: متولی اوقات فراغت جوانان تنها بر عهده ورزش و جوانان نیست و طبق دستورالعمل ستاد ساماندهی امور جوانان ۲۱ دستگاه در این حوزه مسئولین دارند و باید دستگاه‌های مربوطه اوقات فراغت جوانان را جدی بگیرند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های خوبی جهت طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده است، بیان کرد: برنامه‌هایی با استفاده از ظرفیت هیئت‌ها و اماکن ورزشی و تعامل با ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دیگر مدنظر است که برای غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح گسترده‌ای توسط حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برای تشکیل کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال ۲۳۸ هیأت ورزشی در ۱۵۹۵ فضای ورزشی و فرهنگی آماده خدمت رسانی هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا