شهرستان ها

بی برنامگی در اطلاع رسانی خاموشی ها قابل قبول نیست

همدان_دادستان همدان گفت: بی برنامگی در اطلاع رسانی ساعات قطع برق قابل توجیه نیست، بنابراین در این مورد ملاحظه با هیچ فرد یا سازمانی نداریم و کوتاهی در بی برنامگی‌ها را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر با بیان اینکه مرکزنشینان می‌گویند با توجه به شرایط خاص کنونی برق کافی برای توزیع بین مشترکین تولید نمی‌شود، به اجبار خاموشی‌ها اجتناب ناپذیر است، گفت: اما این مسئله نباید با بی برنامگی در اطلاع رسانی درباره ساعات قطع برق همراه باشد، بنابراین در این‌باره ملاحظه با هیچ فرد یا سازمانی نداریم و کوتاهی و ضعف در بی برنامگی‌ها را نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: مردم ما را امین خود می‌دانند و پیام‌های بسیاری از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا تلفنی مبنی بر گلایه مندی آنان در خصوص قطع برق در جای جای استان به این دادستانی اطلاع داده می‌شود.

دادستان همدان اظهار کرد: پیام‌ها یکی دو تا و حتی ۱۰ تا و ۱۰۰ تا نیست، بلکه از دانشجو و اساتید گرفته تا کشاورزان، نانوایی‌ها و در مجموع اقشار مختلف مردم، همه از بی برنامگی در قطع برق گلایه مند هستند.

وی با بیان اینکه مردم از این خاموشی‌ها ناراحت هستند، اظهار کرد: با مسئولان برق استان این مشکلات مطرح و آنان گفته‌اند که برق مورد نیاز برای در دسترس قرار دادن به مشترکان نه تنها در همدان، بلکه در سراسر کشور با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

خانجانی موقر افزود: در حال حاضر مشکل ایجاد شده و قطعی‌ها توسط استان انجام نمی‌شود که بتوان جلوی آن را گرفت، بلکه قطعی‌ها به طور مستقیم از طرف مرکز رخ می‌دهد، با این وجود پیگیری‌های این دادستانی ادامه دارد تا حقی از مردم استان تضییع نشود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات به حق مردم، قطع شدن برق برخلاف ساعات تعیین شده در جدول اعلامی خاموشی‌ها است، تصریح کرد: طبق پیام‌های مردمی و اسنادی که موجود است برق در تعداد قابل توجهی از نقاط مختلف استان طبق جدول اعلامی قطع نمی‌شود، بلکه در برخی نقاط حتی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه‌ی شب گذشته قطع شده که اصلاً در جدول اعلامی چنین ساعتی عنوان نشده است.

خانجانی موقر تأکید کرد: انتظارات مردم به حق است و می‌خواهند لااقل برنامه‌ای دقیق برای خاموشی‌ها اعلام شود تا آنان برنامه ریزی های امور خود را مطابق با جدول تنظیم کنند، از این رو پیگیر هستیم تا علت این بی برنامگی‌ها و مدیریت نامناسب در اطلاع رسانی‌ها مشخص شود.

دادستان همدان با بیان اینکه در این باره ملاحظه با هیچ فرد یا سازمانی نداریم و کوتاهی و ضعف در این بی برنامگی‌ها را نمی‌پذیریم، ادامه داد: از مردم هم می‌خواهیم تا با توجه به اوج گیری گرما و بالا رفتن مصرف برق، آنان نیز همراهی‌های لازم را انجام بدهند و از هدر رفت برق خودداری کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا