شهرستان ها

تعلل در رسیدگی به مشکلات مسکن مردم در شهر امیرکبیر پذیرفتنی نیست

اراک- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و عمران با اشاره به اینکه تعلل در رسیدگی به مشکلات مسکن مردم پذیرفتنی نیست، گفت: درخواست های قانونی مردم با قید فوریت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید میرزایی اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود تمام دشواری‌ها و موانع پیش رو، به صورت جهادی در حوزه مسکن ورود کرده و با بهره برداری از این طرح‌ها، آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های شهید جمهور، تأمین مسکن برای اقشار مختلف مردم بود، افزود: با توجه به اینکه مردم به لحاظ تأمین مسکن، در تأمین آورده و پرداخت تسهیلات همچنین در بخش رهن و اجاره مشکلاتی دارند از این رو ضرورت دارد با تعامل و هم افزایی مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید مسکن وجود دارد رفع شود و تعلل در اجرای دستورالعمل اجرای مسکن و رفع مشکلات مردم در شهر جدید امیرکبیر پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: انتظار است تمامی کارکنان از دادن وعده‌های بدون عمل یا قول‌هایی که توان اجرا ندارند، بپرهیزند چرا که طبق قانون و براساس دستورات مقام عالی وزارت و تأکیدات مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، حل مشکلات و درخواست‌های قانونی مردم باید با جدیت پیگیری شود.

میرزایی عنوان کرد: با راه اندازی واحد، پیگیری‌های ویژه مسکن، ابلاغ شده که موارد دارای قید فوریت در حداقل زمان ممکن رسیدگی و منتج به نتیجه خواهد شد.

وی گفت: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات مردم است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا