شهرستان ها

توجه به مسئله محور بودن پژوهش‌ها مهم است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: توجه به مسئله محور بودن پژوهش‌ها مهم است و بخش پژوهش باید بتواند مشکلات فعلی جامعه را حل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بختیاری شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در محل همایش بین المللی روزبه زنجان، گفت: شهدا صاحبان اصلی و ولی نعمتان ما هستند و باید راه آنها را ادامه بدهیم.

وی اظهار کرد: حوزه بهداشت خط مقدم برخورد با اپیدمی‌ها و سوانح است و در این میان این حوزه به دلیل نقش‌آفرینی ویژه باید قبل از فاجعه آن را حس کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: توجه به حوزه درمان از دیگر اولویت‌های بنده است و میزان سرانه پزشک، پرستار و تخت باید در استان افزایش یابد.

بختیاری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی علمی و با پیگیری می‌توانیم به شاخص بالاتری برسیم، تاکید کرد: با توجه به شاخص‌های فرهنگی و مذهبی باید زمینه رشد دانشگاه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی با بودجه و پول نمی‌شود کاری را انجام داد، ابراز کرد: با یک بسترسازی فرهنگی و ارزشی می‌توان کار بزرگ‌تری را انجام داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت جای تبریک ندارد بلکه باید آرزوی موفقیت کرد، افزود: چرا که کسب جایگاه امتیاز نیست.

بختیاری یاد آور شد: مشکلات اقتصادی، تحریم و کرونا عاملی بازدارنده در راه خدمات رسانی است و در حد توان و ظرفیت برای ارتقای رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه توجه به مسئله محور بودن پژوهش‌ها مهم است، گفت: بخش پژوهش باید بتواند مشکلات فعلی جامعه را حل کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا