شهرستان ها

تویسرکان بهمن ماه امسال میزبان جشنواره جایزه ادبی است

همدان _ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: تویسرکان در بهمن ماه میزبان جشنواره جایزه ادبی است و شرکت کنندگان تا دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاروند در نشست با خبرنگاران شهرستان تویسرکان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه هر فردی به نوعی با اداره ارشاد در ارتباط است و با برنامه ریزی و هماهنگی بهتر می‌توان از ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه خبرنگاران، گروه‌های تئاتر، موسیقی، خوشنویسی، شعر و داستان نویسی بهتر استفاده کرد، تصریح کرد: تا چند روز آینده به دلیل بازنشسته شدن تعدادی از پرسنل ۳ نیروی انسانی در این اداره خدمات رسانی می‌کنند و این بزرگترین مشکل ما خواهد بود که خدمات این ارگان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل این اداره تنها با مباحث مالی قابل حل نیست بیان کرد: با استفاده از نظرات کارشناسانه می‌توانیم بهترین بهره وری را در عرصه فرهنگی در این شهرستان انجام بدهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه خبرنگاران بازوان این نهاد هستند، تاکید کرد: تویسرکان در بهمن ماه سال جاری میزبان جشنواره جایزه ادبی است و شرکت کنندگان تا دی ماه فرصت دارند آثار خود را که شامل موضوع آزاد و مناسبتی، دفاع مقدس، حجاب و موضوعات روز است را به این اداره ارسال کنند.

کاروند از درخشش چهار هنرمند تویسرکانی در رشته‌های نقاشی، تئاتر و عکاسی در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی در این شهرستان خبر داد و افزود: سه انجمن ادبی در این شهرستان فعالیت دارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا