شهرستان ها

حضور باشکوه در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه حضور باشکوه در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: با مشارکت حداکثری مردم از پیج های سخت عبور می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز چهار شنبه در دیدار با مردم شهرستان چرداول اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود در تلاش است که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند اما ملت ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبری، بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد سال جاری، افزود: دشمن تمام ابزارهای شیطانی خود را جهت ناامید کردن ملت به کار گرفته است، اما مردم نباید میدان را خالی و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم کنند و با حضور باشکوه در انتخابات به منویات رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری امنیت کشور را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: دشمن تمام ابزارهای شیطانی خود را برای ناامید کردن ملت به کار گرفته است، اما مردم نباید میدان را خالی و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم کنند و با حضور باشکوه در انتخابات به منویات رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری امنیت کشور را تامین کنند.

وی افزود: مشکلات و سختی‌های بسیاری در کشور وجود دارد اما نباید فراموش شود نظام جمهوری امروز در منطقه و جهان در وضعیتی قرار دارد که دشمن مقابله با نیروهای مسلح و رزمندگان ایران را ندارد و ما باید برای این نعمت خداوند متعال را شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که اگر تحریم‌ها بی خاصیت شود دیگر نمی‌شود جمهوری اسلامی را کنترل کرد، افزود: امروز دشمنان انتخابات کشور را هدف قرار داده‌اند و برای کاهش میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

وی گفت: سرنوشت سیاسی کشورمان با آرای تک تک آحاد مردم تعیین می‌شود و مشارکت حداکثری نقش مهمی در زمینه اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح جهان دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا