شهرستان ها

حکم پلمب در انتظار باغ ویلاهایی که مراسم و تجمع در آنها گزارش شود

شوشتر- فرماندار شوشتر گفت: باغ ویلایی‌هایی که در آنها برگزاری مراسم یا هرگونه تجمعی صورت گیرد، بدون هیچ درنگی پلمب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پنبه‌دانه پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر گونه تجمع و یا مراسمی در باغ ویلاها صورت گیرد، با هماهنگی دادستان شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی در این زمینه برخورد و پلمب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در این مکان‌ها را به پلیس گزارش دهند، افزود: به متولیان سالن‌ها و تالارهای شهرستان هم اخطار دوباره داده شد؛ هر چند مراسم و تجمعی اخیراً گزارش نشده است.

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر در ادامه یادآور شد: پیرو اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، از ۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته، همه مشاغل و اصناف تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار شوشتر اضافه کرد: این مصوبه شامل مشاغل و اماکن، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش‌نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت و نانوایی‌ها نمی‌شود.

وی در پایان گفت: از اصناف انتظار می‌رود که همچون گذشته همکاری لازم را به عنوان یاری گر متولیان سلامت در شهرستان داشته باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا