شهرستان ها

خبازی های گلستان دوگانه‌ سوز شوند

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با توجه به مشکلات احتمالی ناشی از قطعی گاز در فصل زمستان، لازم است واحدهای خبازی گلستان نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحد خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان پیش از ظهر یکشنبه در دومین جلسه کمیته تخصصی پدافند غیرعامل بخش صنعت، معدن و تجارت استان اظهارکرد: با توجه به مشکلات احتمالی ناشی از قطعی گاز در فصل زمستان، لازم است واحدهای خبازی گلستان نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحد خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: متاسفانه استان گلستان در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و در صورت سرمای شدید در فصل زمستان و کمبود گاز، یکی از اولین استان هایی خواهد بود که دچار قطعی گاز خواهد شد.

وی بیان کرد: لذا دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی با توجه به اینکه نان قوت غالب مردم یوده برای پیشگیری از مشکلات احتمالی امری اجتناب‌ناپذیر است.

به گفته طلوعیان، دوگانه سوز کردن خبازی ها کار خیلی سخت، پیچیده و پر هزینه ای نیست لذا لازم است واحدهای خبازی برای جلوگیری از بحران های احتمالی در فصل زمستان، نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحد خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا