شهرستان ها

خط و مشی جریان تحریف از صدر اسلام تا زمان حاضر یکی است

بوشهر- معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بررسی تطبیقی جریان تحریف در صدر اسلام و در زمان حاضر ما را با یک خط و مشی یکسان مواجه می‌کند.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عاشورا نتیجه برنامه ریزی جریان تحریفی بود که سال‌ها برای انحراف در انقلاب پیامبر (ص) تلاش کرده بود ودر واقع عاشورا اوج میدان داری جریان تحریف بود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: بررسی تطبیقی جریان تحریف در صدر اسلام و در زمان حاضر ما را با یک خط و مشی یکسان مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: اگر چه شیوه‌ها متفاوت است ولی نوع مواجهه دشمنانه با تفکر انقلابی، وابستگی به قدرت‌های شیطانی و غیر الهی، خودباختگی، دنیاگرایی و عدم داشتن عزت و ایمان واقعی از شاخصه‌های جریان تحریف در طول تاریخ بوده است.

رضایی ادامه داد: عاشورا تقابل جبهه حسینی با جریان تحریفی بود که به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌های اسلامی بود و در عاشورا اوج مواجه امام حسین (ع) را با جریان تحریف که جبهه‌ای بزرگ را سازماندهی کرده بودند مشاهده می‌کنید.

وی گفت: تلاش برای نشان دادن تفاوت اسلام نبوی از اسلام ابوسفیانی و معاویه‌ای قسمتی از مبارزه با جریان تحریف در صحرای نینوا بود و خون سرخ امام حسین (ع) و یارانش در طول تاریخ بزرگترین رسوا کننده جریان تحریف است.

معاون سیاسی سپاه صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: جریان تحریف به دنبال تغییر در محاسبات ذهنی مردم جهت ایجاد وابستگی به قدرت‌های مستکبری است که جز نکبت و سیاهی چیزی برای ملت‌های آزاده نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: این جریان امروز با کوبیدن بر ناکارآمدی تفکر انقلابی به دنبال ناامیدی مردم از آینده هستند در حالی که قسمت اعظم مشکلات امروز بواسطه ی تفکر انحرافی تحریف است که متأسفانه برخی‌ها در دام دروغین اعتماد به بیگانه افتادند و سال‌ها کشور در پروسه‌ای بی نتیجه به نام مذاکرات بر جامی گرفتار کردند و اگر به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب دقت لازم را می‌کردند هیچ‌وقت امضای وزیر خارجه شیطان را تضمین نمی‌دانستند.

رضایی گفت: پیام عاشورا، پیام عزت خواهی، آزادگی، شرافت، اعتماد و ایمان به باور خودی و بی اعتمادی به دشمنی است که با دستکش مخملی ولی با دستان چدنی به سمت ما دست دراز می‌کند تا در فرصت مناسب دست ما را قطع کند.

معاون سیاسی سپاه صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: باید هوشیار بود و برای عبور از مشکلات فعلی در مرحله‌ی اول باید جریان تحریف را شکست بدهیم زیرا جریان تحریف این روزها بسیار تلاش می‌کند امید جدیدی که بواسطه یک رئیس جمهور انقلابی ایجاد شده است را از بین ببرد.

وی تاکید کرد: اگر چه معتقدیم مردم پیام انقلابی‌شان را در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به جریان وابسته تحریف داخلی دادند و انشاء‌الله به‌زودی شاهد حرکتی قوی‌تر در عبور از مشکلات فعلی و تلاش برای ناکارآمد سازی تحریم‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا