شهرستان ها

درمانگاه تامین اجتماعی درهمه شهرستان‌های استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از ایجاد و راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی دشتی و جم در آستانه افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های درمانی تأمین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای را برای توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر داشته‌ایم.

وی با اشاره به نقش مهم تأمین اجتماعی در بهبود زیرساخت‌های درمانی استان خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی خدمات خوبی از جمله در زمینه مقابله با کرونا در استان بوشهر ارائه کرده است که شایسته تقدیر است.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط تأمین اجتماعی برای کمک به بیماران خاص افزود: رفع مشکلات بازنشستگان و توسعه خدمات الکترونیک از دیگر خدمات در خور و ارزشمند تأمین اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه درمانی تأمین اجتماعی در تنگستان و دشتستان اضافه کرد: پلی‌کلینیک امام موسی کاظم علیه‌السلام برازجان با اعتبار ۴۷۶ میلیارد ریال تکمیل و افتتاح شده است.

گراوند با اشاره به آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی اهرم و شبانکاره افزود: با تکمیل این طرح‌ها همه شهرستان‌های استان بوشهر دارای درمانگاه تأمین اجتماعی خواهند بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: پلی‌کلینیک تخصصی برازجان با زیربنا چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۷۶ میلیارد ریال احداث شده و به زودی شبانه‌روزی خواهد شد.

سید جواد رکاب‌‏پور‬ خاطرنشان کرد: امروز عملیات اجرایی دو درمانگاه در اهرم و شبانکاره در مجموع با اعتبار ۶۲.۷ میلیارد تومان آغاز شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا