شهرستان ها

دست واسطه‌ها در توزیع کودهای کشاورزی کوتاه می‌شود

بوشهر- مدیر امور بازاریابی و مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: دست واسطه‌ها در توزیع کودهای کشاورزی کوتاه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی سعیدی صبح دوشنبه در حاشیه همایش ارائه آموزش‌های ترویجی برای استفاده از محصولات کودی اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به کشاورزان و فعالان حوزه کودهای کشاورزی دارد.

وی با اشاره به حضور تولید کنندگان برتر و دانش بنیان کودی در این همایش خاطرنشان کرد: خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از شرکت‌های تولید کننده داخلی و به خصوص شرکت‌های دانش بنیان از اهداف این همایش است.

مدیر امور بازاریابی و مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور تصریح کرد: کشاورزان برای تهیه کود با کیفیت و استاندارد باید کود مورد نیاز خود را از جای مطمئن تأمین کنند.

توزیع کود در ۳۵۰۰ کارگزاری

وی ادامه داد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی بسته کودی از طریق شرکت خدمات حمایتی برای کشاورزان مهیا و از طریق سه هزار و ۵۰۰ کارگزار فعال در سراسر کشور در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

سعیدی بیان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری این همایش‌ها دست واسطه‌ها در عمل کوتاه شود و کارگزاران و کشاورزان با ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولید کننده داخلی کود مورد نیاز خود را از تولید کننده دریافت کنند.

وی یادآور شد: با توجه به دستور و تاکید مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص قرار گرفتن کودهای عالی و زیستی در سبد کودی کشاورزان تلاش می‌شود کشاورزان و کارگزاران با کودهای عالی و زیستی آشنا شنوند تا بتوانند از این کودها در مزارع و باغات خود استفاده کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا