شهرستان ها

دشمن با پرونده سازی علیه ایران با وجود وحدت مردم ناکام خواهد ماند

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: دشمن با پرونده سازی های جدید علیه ایران با وجود وحدت مردم ناکام خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه در آستانه ماه عزیز رجب قرار داریم اظهار داشت: ماه رجب ماه بارش رحمت الهی و ماه امیر المومنین علی (ع) است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه بی توجه بودن دشمن به ایمان و تقوای مردم و خالی بودن محاسبات دشمن از توکل و ایمان، سبب اشتباه بزرگ آنها است گفت: معادلات و محاسبات دشمن صد در صد مادی است و همین باعث شکست برنامه‌های آنها برای ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن هنوز مردم ایران را نشناخته است افزود: مردم ما دین دار و محب اهل بیت (علیهم السلام) و دوستدار قرآن کریم هستند، آموزه‌های اسلامی و عمل به آن ما را در مقابل دشمن مقاوم کرده است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: مردم و مسئولین نظام هرگاه از معنویت و ایمان و اخلاق اسلامی دور شوند، دشمن در آنها طمع می‌کند و آنها را به لبه پرتگاه و سقوط نزدیک می‌کند.

وی عنوان داشت: غفلت از خدا و دل بستن به دنیا و کوچک شمردن گناهان و توجیه خطاها، سنگر نشین دوران دفاع مقدس را با وطن فروشی و خیانت، به ویلا نشین چند صد هزار دلاری در لندن تبدیل کرد.

امام جمعه دماوند بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر تشکیلاتی در همه مجموعه‌ها و نهادها و مراقبت جمعی و سازمانی برای همه کارکنان نظام اسلامی لازم است تا افرادی مثل علیرضا اکبری طعمه دشمن نشوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا