شهرستان ها

دهیاران قزوین از ظرفیت روستاها برای توسعه استفاده کنند

استاندار قزوین:

استاندار قزوین با تاکید بر نقش و اثرگذاری روستاها گفت: در روستاها اثرگذاری مهمتر از جمعیت است و دهیاران باید مزیت روستاها را شناسایی و از ظرفیت‌های موجود برای توسعه روستاها و سرعت بخشیدن به توسعه استفاده شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم روز دهیار که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت روستاها انتظار می‌رود دهیاران در حوزه فعالیت خود به درستی عمل کنند و سلامت در رفتار، تصمیم‌گیری و عملکرد از اولویت‌های ما است.

استاندار قزوین ادامه داد: مبارزه با فساد یکی از موارد مورد تاکید استانداری است و در این راستا حراست استانداری برای شناسایی افراد معدودی که گرفتار آسیب شده‌اند اقدام می‌کنند و دهیاری‌ها هم زیر نظر قرار خواهند داشت.

وی عنوان کرد: مدیر کل امور روستایی استان از جنس روستا است و ضمن کارآفرین بودن برای ساختارمند کردن فعالیت‌ها هم اقداماتی انجام داده که دارای ارزش است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: به افزایش تعامل دهیاری‌ها با استانداری نیاز داریم و این کار به سلامت بیشتر منجر می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: روستاها یکی از مکان‌هایی هستند که کاندیداها برای رای‌آوری از آن استفاده می‌کنند، از این رو دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها باید بی طرف و فاقد جهت‌گیری انتخاباتی باشند.

 اعلایی اضافه کرد: نباید اجازه داد ارکان حاکمیتی در اختیار افرادی خاص باشند و باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که عدالت انتخاباتی رعایت شود و با افرادی که خلاف این عمل کنند برخورد می‌شود.

وی سپس با تاکید به اهمیت روستاها گفت: از برخی روستاها خبرهای خوبی نمی‌رسد اما اگر در گذشته اشتباهی رخ داده، فرصت جبران وجود دارد و دقت و صداقت در انجام ماموریت‌ها ضرورت دارد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا