شهرستان ها

دولت بی امان با فساد مبارزه کند

کرمان – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه دولت انقلابی باید بی امان با فساد و مفسد مبارزه کند، گفت: با منابع داخلی می‌توان بر گرفتاری‌ها و کمبودها غلبه کرد.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی، اظهار کرد: پیام انتخابات شکوهمند و بصیرانه ۲۸ خرداد، تغییر وضع موجود به معنای واقعی، تحول‌خواهی، عدالت‌طلبی، مبارزه با فقر، فساد، تبعیض و رانت‌خواری، پاسداشت ارزشهای انقلاب، رفع مشکلات بود. انتظار مردم از دولت انقلابی آیت الله رئیسی آن است که با اراده قوی و خستگی ناپذیر همچون گذشته مشکلات کشور و جامعه را برطرف کند.

وی ادامه داد: به حمد الهی و بصیرت مردم در انتخابات، جابجایی امید آفرین قدرت در قوه مجریه در حال انجام است و ان شاالله با حضور دولت انقلابی و مردمی اعضای کابینه و مسئولان جدید با اراده‌های قوی تازه و ابتکارات نو، برای همه به خصوص جوانان و قشر ضعیف جامعه امیدوار کننده و شادی بخش خواهد بود.

با منابع داخلی می‌توان بر گرفتاری‌ها و کمبودها غلبه کرد

مقدم با تاکید بر شناخت منابع و ظرفیت‌های فراوان کشور و توجه جدی به آنها، افزود: مشکلات کشور با عملکرد بد دولت قبلی بسیار زیاد است، اما منابع داخلی و ظرفیت‌های موجود کشور از مشکلات خیلی بیشتر است. با این ظرفیت‌ها و منابع داخلی می‌توان بر گرفتاری‌ها و کمبودها غلبه کرد به شرطی که طبق فرمایش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای این مشکلات خوب شناخته و سپس با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی به کار گرفته شوند.

وی تاکید کرد: مردم از دولت انقلابی برخاسته از اراده ملت، می‌خواهند که صدای مستضعفین و جوانان نخبه و بیکار باشد و با رفع تنگناهای معیشتی و کنترل بازار سفره آنها را بهبود بخشد تا نشاط ملی و شور اجتماعی در جامعه به عینه تحقق یابد همچنین باید همه ویژگی‌های انقلاب اسلامی، در باورها و عمل دولتمردان قابل مشاهده باشد. البته این موفقیت در صورتی حاصل خواهد شد که اعضای کابینه و مسئولان منتصب باورهای آیت‌الله رئیسی را باور داشته باشند.

دولت انقلابی بی امان با فساد مبارزه کند

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت انقلابی باید بی امان با فساد و مفسد مبارزه کند، گفت: آیت الله رئیسی و دولت مردمی باید تلاش کنند با عملکرد خود، مردم فهیم شیرینی و برکات دولت انقلابی را بچشند و آن موقع خودشان تفاوت دولت انقلابی با دولت غیر انقلابی را کاملاً متوجه خواهند شد. دولت انقلابی بدون در نظر گرفتن امتیازهای طبقاتی و جناحی فقط با توجه به ارزش‌های انقلاب و عمل به آنها و با در میان مردم بودن، سبب می‌شود، هم امید به جامعه بر گردد و هم موجب افزایش انگیزه‌های مردم و ورود آنان به میدان خواهد شد.

وی در رابطه با مراسم با شکوه تحلیف آیت الله رئیسی بیان کرد: پوشش مراسم تحلیف با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان و حضور خبرنگاران و مقامات داخلی و خارجی و کشورهای همسایه از غرب تا شرق، با وجود شرایط محدود کننده کرونا، بسیار چشمگیر و اقتدار آفرین بود و نشان داد که ایران هیچ وابستگی و حقارتی را نسبت به کشورهای غربی قائل نیست و با اقتدار سیاست‌های کشور را در سطح بین المللی دنبال خواهد کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اظهارات آیت الله رئیسی مبنی بر اینکه به دنبال رفع تحریم‌ها خواهیم بود اما سفره مردم را به اراده بیگانگان گره نمی‌زنیم، ابراز کرد: قطع وابستگی و سرسپردگی به غربی‌ها با چینش مقامات اروپایی از جمله جایگاه نماینده اتحادیه اروپا یک ردیف عقب تر از اعضای جبهه مقاومت درعمل و ابتدای کار دولت سیزدهم به خوبی نشان داده شد.

پیوند با جبهه مقاومت مستحکم‌تر از گذشته دنبال خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند، افزود: مهم‌ترین اولویت سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتقا روابط با کشورهای همسایه جهت عزت و اعتلای آنهاست. حضور نمایندگان ارشد حوزه مقاومت اسلامی در مجلس تحلیف آیت الله رئیسی، بیانگر این بود که پیوند با کشورهای همسایه خصوصاً جبهه مقاومت و دفاع از ملت‌های مظلوم از جمله فلسطین و یمن مستحکم‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر قدرت با اقتدار و آرام به همت انتخاب با بصیرت مردم در کشور صورت پذیرفت، یادآور شد: ملت ایران اسلامی با وجود همه سختی‌ها و مشقت‌های هشت سال گذشته اما با اقتدار و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح چشم بیگانگان داخلی و خارجی را کور کردند و اکنون وقت عمل دولت انقلابی و مسئولان به وعده‌ها و جبران تمام سختی‌های ملت و کشور است. امیدواریم که آیت الله رئیسی این امانت بزرگ را در صدرات چهار ساله خود به نحو احسنت حفظ کند و شاهد ثمرات، تلاش و تدبیر جهادی و انقلابی وی در تمام جهات باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: امیدواریم با همدلی و اتحاد قوای سه‌گانه و خرد جمعی دولت آینده دولت شایسته سالاری باشد که بتواند مایحتاج ضروری را به سفره‌های مردم باز گرداند، رونق اقتصادی را ایجاد کند و وضعیت نابسامان کشور را در همه زمینه‌ها با توجه به ذخایر بسیار غنی ایران بهبود بخشد.

وی گفت: امیدواریم با توجه به شرایط کشور و دقت نظر حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی بر تشکیل هر چه سریع‌تر دولت و تشکیل کابینه، دولت سیزدهم با اقتدار و بدون در نظر گرفتن گرایش‌های جناحی، افراد کارآمد، مؤمن، انقلابی و دلسوز نظام را در کابینه خود انتخاب و معرفی کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا