شهرستان ها

رئیس دادگاه‌های عمومی شهرکرد منصوب شد

شهرکرد- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری طی حکمی «امیر فتحی» را به سمت رئیس جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا بهرامی در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی شهرستان شهرکرد، با اشاره به رسالت دستگاه قضا برای خدمت رسانی به شهروندان، اظهار کرد: دادگاه و دادسرا به مثابه ید واحده هستند که با گره گشایی از کار مردم موجبات پیشبرد و تعالی اهداف نظام را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد، عنوان کرد: جایگاهی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در آن قرار دارد به لطف مردم محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئولان باید تمام قد خدمتگزار مردم باشند، ادامه داد: ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضائی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضائی می‌شود.

بهرامی افزود: دیدارهای مردمی مسئولان دستگاه قضا نه تنها موجب رفع سریع‌تر مشکلات مردم می‌شود بلکه کنترل و نظارت مدیران بر سیستم و مجموعه قضائی را نیز بالاتر برده و به نوعی موجب ارتقا سطح کارآمدی دستگاه قضا می‌شود.

وی به موضوع حق تسری فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه و حق وکالت قضات پس از بازنشستگی اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت این موضوعات، نامه نگاری‌ها و مکاتبات متعددی با مسئولان عالی رتبه قوه قضائیه صورت پذیرفته و امید داریم تا با رفع دغدغه‌های همکاران محترم قضائی و اداری امکان تحقق بهتر اهداف دستگاه قضا را برای احقاق حق و اجرای عدالت فراهم آوریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا