شهرستان ها

رسانه ها و مطبوعات ریه های تنفسی هر جامعه هستند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: رسانه ها و مطبوعات ریه های تنفسی هر جامعه هستند .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نتور کریمی ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها ریه‌های تنفسی هر جامعه هستند تاکید کرد: اگر انتقاد و مطالبه‌ای که مردم دارند از زبان رسانه‌ها بیان شود آرام بخش خواهد بود، حداقل حرف مردم گفته شود، مدیر مربوطه هم باید پاسخگو باشد

وی افزود: به رسانه‌ها فضا بدهیم که نقد منصفانه داشته باشند و در جایی که رسانه‌ها تشویش اذهان عمومی داشته باشند مطابق قانون عمل شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به بحث ازدواج و ترغیب اقشار مختلف به فرزندآوری بیان کرد: نباید در اجرای مصوبات قانونی کوتاهی کرد، بانک‌ها در ارائه تسهیلاتی و وام‌هایی که بر اساس دستورالعمل‌ها برای فرزندآوری ابلاغ شده است، پای کار باشند و حداقل آنچه که ابلاغ شده است را اجرا کنند.

کریمی تبار تصریح کرد: از سوی دیگر نیز باید فرهنگ فرزندآوری و ازدواج در جامعه توسعه و ترویج داده شود.

امام جمعه ایلام افزود: برخی مدیران آن گونه که باید و شاید پاسخگو نیستند، مدیران باید پاسخگو باشند، انتصابات و به کار گیری افراد در جامعه باید قابل دفاع و قابل توجیه باشد.

وی به برگزاری اردوها و تورهای تفریحی در استان با آغاز فصل تابستان اشاره کرده و گفت: گروه‌هایی در قالب تورهای تفریحی در این ایام از خارج استان وارد استان می‌شوند و که باید دستگاه‌های متولی بر رعایت شئونات اسلامی و حفظ فرهنگ بومی منطقه کنترل و نظارت لازم را داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا