شهرستان ها

رونمایی از ۲ اتحادیه در نمایشگاه مشاغل خانگی البرز

البرز – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: از دو اتحادیه در نمایشگاه مشاغل خانگی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله دارایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی استان البرز اظهار کرد: این نمایشگاه با همت تمام دستگاه‌های استان از جمله شهرداری، جهاد دانشگاهی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز به همراه کارآفرینان و تمام کسانی که در حوزه استارت آپ‌ها فعالیت دارند، شکل گرفته است.

وی بیان کرد: بنا داریم در شهرستان‌های البرز نیز، این مدل را پیاده کنیم و از تمام کارآفرینان، مجموعه‌های مردمی و مجموعه‌هایی که در عرصه مشاغل خانگی فعال هستند دعوت می‌کنیم به این موضوع بپیوند و ما را یاری دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: بر این اساس در سال جدید به سمتی می‌رویم که مشاغل خانگی جدید با مجوزها جدید را واگذار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که دستگاه‌های ملی در اختیار استان قرار می‌دهند باید بتوانیم هر چه بیشتر و قوی‌تر وارد این عرصه شویم و در جریان مردمی و اتصال مردم را به حوزه‌ای حاکمیتی برسانیم.

دارایی گفت: امروز از دو اتحادیه در این نمایشگاه رونمایی شد و تعاونی‌های که در حوزه مشاغل خانگی قرار دارند جمع شدند و نقش یک اتحادیه مرکزی را ایفا کرده‌اند.

وی متذکر شد: نکته مهمتر اینکه ما می‌توانیم این اتحادیه‌ها در سراسر کشور رونمایی کنیم و با جمع تعاونی‌های باعث توسعه کشور و استان شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا